Podrobný popis
Optimálna účinnosť pri jazde do kopca a maximálna bezpečnosť z kopca!
Pedál TWO-FACE Kompozit je extrémne výkonný platformový pedál a zároveň účinný nášľapný pedál.
10 pinov s cieleným sklonom poskytuje enormnú priľnavosť, ale aj na strane so zámkom je bohaté spojenie medzi pedálom a topánkou.
Pre optimalizáciu účinnej plochy je plochá strana otočená o 2,5°, čo zvyšuje výšku o 5 mm v kľúčových bodoch.
Definovaný výber strany je pri kombinovanom pedáli obzvlášť dôležitý. TWO-FACE má neutrálne rozloženie hmotnosti, takže pedál sa pri zložení nohy z pedálu automaticky neotáča. Keď budete znova klásť nohu na pedál, čaká vás rovnaká strana/funkcia pedálu.
Vďaka výberu kvalitných materiálov a výrobných procesov sú pedále TWO-FACE kompozit mimoriadne odolný.
Špecifikácia v skratke:
Plochá strana so 10 pinmi (Š: 100 mm L: 107 mm)
Strana s nášľapným zámkom (Š: 63 mm L: 97 mm)
Telo pedálu: termoplast vystužený sklenenými vláknami
Oceľová oska
Ložisko: 1x klzné ložisko + 2x guličkové ložisko
Tesnenie: 2x tesnenie s dvojitým perom + koncovka
Hmotnosť: 436 g
Vyvinuté a testované v Tirolsku / Rakúsku!
Návod na použitie pre pedále Tatze
A) Pripojenie pedálov na kľuku
Pravý pedál sa pripája v smere hodinových ručičiek a ľavý v protismere hodinových ručičiek.
1. Zľahka naneste mazivo na závit pedálov.
2. Pripojte osku pomocou závitu ku kľuke a dotiahnite pomocou 6mm imbusového kľúča pedál na krútiaci moment 33 Nm.
B) Pre nášľapné pedále:
Montáž nášľapných kufrov- Pravý a ľavý kufor je identický.
1. Zľahka naneste mazivo na závit skrutiek.
2. Použite 4 mm imbusový kľuč na dotiahnutie kufrov k topánke.
3. Dotiahnite skrutky na krútiaci moment 7 Nm.
C) Pripojenie topánok ku pedálom
Nastavenie tlaku na pripojenie sa nachádza na pedáli. Pre nastavenie tlaku na pripojenie použite 3 mm imbusový kľuč.
1. Zvýšením tlaku, otáčaním skrutky v smere hodinových ručičiek (+), dosiahnete pevnejšie zabezpečenie topánky k pedálu, ale sťaží sa zapájanie a odpájanie topánky od pedálu.
2. Znížením tlaku, otáčaním skrutky proti smeru hodinových ručičiek (-), dosiahnete voľnejšie zabezpečenie topánky k pedálu, čo zľahčí zapájanie a odpájanie topánky od pedálu.
3. Zapojte topánku k pedálu zatlačením kufru do tela nášľapného pedálu.
4. Odpojte topánku vykrútením päty (smerom od bicykla). Pri kritickej situácii sa topánka môže odpojiť aj v opačnom smere. V prípade, ak ste doteraz nepoužívali nášľapné pedále, dostatočne si nacvičte ich bezpečné používanie. Uistite sa, že nastavenie tlaku je na najnižšej úrovni. Postavte sa/posaďte sa na bicykel s jednou nohou pevne na zemi s druhou nohou precvičujte zapájanie a odpájanie topánky k pedálu. Po precvičení na mieste, choďte do terénu s menšou premávkou a precvičujte si zapájanie a odpájanie pri pomalej jazde, až kým si tento pohyb neosvojíte.
5. Pri strate rovnováhy počas jazdy sa topánka nemusí automaticky odpojiť. Ak už viete takú situáciu predpovedať, odpojte topánku od pedálu vopred.
6. Ak je vaša jazda veľmi temperamentná, môže sa stať, že pri prudkom pohybe päty nechtiac odpojíte topánku od pedálu, čo môže spôsobiť pád z bicykla. Na predídenie takejto situácie zvýšte tlak na spoji na takú úroveň, ktorá bude vyhovovať vaším zručnostiam.
DÔLEŽITÉ! Tlak by mal byť rovnaký na oboch pedáloch. Pre začiatočníkov a pre cyklistov, ktorí potrebujú časté odpájanie topánky (napríklad pri veľkej premávke) sa odporúča nízky tlak. Skrutky by nemali byť príliš povolené ani príliš dotiahnuté. Nadmerné dotiahnutie môže spôsobiť poškodenie závitu a pri slabom dotiahnutí môže skrutka vypadnúť.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.